Hem » Affärsidé

Affärsidé

Vi är den nya generationens hantverkare.

  • Vi vill förändra synen på hur hantverkare uppfattas idag, genom hög personlig service ger vi kunden en trygg samarbetspartner.
  • Vi skall leverera högkvalitativa tjänster inom måleri och snickeri.
  • Genom att bygga förtroende skall vi vara det självklara valet när du vill förnya ditt hem.
hemnara1

 

Vision

  • Vi skall bli bäst på personlig service.
  • Vi skall vara goda lyssnare och tillsamans med våra kunder skapa deras drömboende.
  • Vi skall ständigt utveckla oss genom utbildning som individer och företag.
  • Våra kärnvärden är förtroende, kvalitet och annorlundaskap.
  • Vi har inte som mål att bli störst på marknaden utan nischa oss genom att bli bäst på invändiga ytor inom måleri och snickeri.
hemnara2

 

Kärnvärden

Förtroende

Att få lojala kunder är viktigt.
Hemnära skall kunna stå för det som utlovas i form av avtal, miljö, etik och moral. När kunden lämnar ifrån sig nyckeln till sitt hem är det i trygga händer.

 

Kvalité

Kvalité skall genomsyra alla relationer intern och externt. Vi gör aldrig avkall på underarbetet, allt arbete utförs fackmannamässigt. Vi engagerar oss i kundens önskemål och bidrar med ideér. Vi vet att slutresultatet blir bättre om vi tar hand om alla ytor, så som golv, vägg och tak. Vi gör samtliga av dessa moment och är därför måna om att varje moment görs ordentligt, om inte det görs blir nästa moment lidande. Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk. Vårt annorlunda sätt att arbeta på gör att kvalitén på slutresultatet blir bättre.

 

Annorlundaskap

Vi kallar oss den nya generationens hantverkare. Vi är stolta över att vara annorlunda! Branchen har ett dåligt rykte och vi vill förändra synen på det. Vi arbetar med kunden i fokus.

hemnara3